Sıkça Sorulan Sorular
NASIL ÜYE OLABİLİRİM?
Ana sayfamızda bulunan ÜYE GİRİŞ PANELİ sekmesinde Üye Ol linkine tıklayarak sitemize hızlıca üye olabilirsiniz. Bir kez üye olduktan sonra, Üye Giriş Panelini linkini kullanarak giriş yapabilirsiniz. Üyelik sayesinde Kampanyalı ürünleri,yeni gelen ürünleri, fırsat ürünleri gibi bir çok avantajdan öncelikli olarak haberdar olabilirsiniz.
ÜYE OLMADAN ALIŞVERİŞ YAPABİLİR MİYİM?
Üye olmadan da alıveriş yapabilirsiniz. Ürünü sepetinize ekleyip alışverişi tamamla tuşuna bastığınızda karşınıza çıkan ekranda misafir alışverişi sekmesinden devam et ile alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.
ÜYELİK BİLGİLERİMİ NASIL DEĞİŞTİREBİLİRİM?
Üyelik bilgilerinizi güncellemek için hesabım/üyelik bilgilerimde istediğiniz alanları değiştirdikten sonra kaydet butonuna basarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
ŞİFREMİ UNUTTUM, NE YAPMALIYIM?
Üyelik İşlemleri ekranında “Üye Girişi” bölümünde bulunan “şifremi unuttum” adımından sitemize kayıt olurken kullandığınız e-mail adresinizi girin. Size göndereceğimiz e-posta’ daki adımları izleyerek yeni şifrenizi yaratabilirsiniz.
ÜYELİĞİMİ NASIL İPTAL EDEBİLİRİM?
Üyeliğinizi iptal etmek için [email protected] adresine talebinizi iletmeniz durumunda iptal işleminiz gerçekleştirilecektir.
NASIL SİPARİŞ VEREBİLİRİM?
a) Satın almak istediğiniz ürünü “sepete ekle”ye tıklamanız yeterlidir. Böylece ürün sepetinize eklenecektir.
b) Sepetinize eklediğiniz ürünleri görmek veya satın almak için, sepetim sekmesine tıklayabilirsiniz.
c) Sepetim sayfasından, sepetinize eklediğiniz ürünlerde değişiklik yapabilir, ürün çıkarabilir ve/veya ürün miktarlarını değiştirebilirsiniz. Sitedeki tüm ürün fiyatları ve tutarlara KDV dahildir.
d) Teslimat ve fatura adresi bilgilerini doldurduktan sonra “Siparişi Tamamla” butonuna tıklayınız.
e) Ödeme ekranında ödeme tipini seçiniz. Bilgilerinizi doğru şekilde girin.
f) Eğer taksitlendirme yapacaksanız, kart bilgilerinizi girdikten sonra sayfanın altında size gösterilecek taksit seçeneklerinden birini seçmelisiniz.
g) Ödeme bilgisini girdikten sonra “Ön Bilgilendirme Formu ve Uzak Mesafeli Satış Sözleşmesi alanını onaylayarak “Sipariş Tamamla” butonuna tıklayınız.
h) Herhangi bir hata olmaması için Son olarak karşınıza sipariş özetiniz çıkacaktır. Kontrollerinizi yaptıktan sonra ‘’Siparişi tamamla’’ butonuna tıklayınız.
ı) Siparişinizi tamamladığınızda size verilen sipariş numarası ile hesabım sayfasındaki siparişlerim bölümünden eğer alışverişinizi üye olmadan tamamladıysanız ‘’ sipariş sorgula ‘’ ekranından istediğiniz zaman siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz.
i) Eğer Havale ile ödeme yapacaksanız (Hesap Numaralarımız) belirtilen bankayı seçtikten sonra Ön Bilgilendirme Formu ve Uzak Mesafeli Satış Sözleşmesi alanını onaylayarak “Sipariş Tamamla” butonuna tıklayınız.
l) Herhangi bir hata olmaması için Son olarak karşınıza sipariş özetiniz çıkacaktır. Kontrollerinizi yaptıktan sonra ‘’Siparişi tamamla’’ butonuna tıklayınız.
m) Siparişinizdeki belirtilen tutarı ilgili hesabımıza gönderdikten sonra hesabım Havale onayı bekleyen siparişlerim bölümünden siparişinizi onaylamanız gerekmektedir.
n) Siparişinizi tamamladığınızda size verilen sipariş numarası ile hesabım sayfasındaki siparişlerim bölümünden eğer alışverişinizi üye olmadan tamamladıysanız ‘’ sipariş sorgula ‘’ ekranından istediğiniz zaman siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz.
OLUŞTURDUĞUM SİPARİŞE ÜRÜN EKLEYEBİLİR MİYİM?
Siparişinize sonradan ürün eklemeniz mümkün değildir. Ama mevcut siparişinizi iptal ederek yeni bir sipariş oluşturabilir ya da almak istediğiniz diğer ürünü ayrıca sipariş edebilirsiniz.
SİPARİŞ ADRESİMİ NASIL DEĞİŞTİREBİLİRİM?
Sipariş oluşturduktan sonra ilgili sipariş için adres değişikliği yapılamamaktadır. Eğer siparişiniz kargoya teslim edildiyse adres değişikliği süreci uzayacaktır. Bu durumda önce kargonun bize geri gelmesi gerekmektedir. Kargo bize ulaştığında adres değişikliği yapılıp yeniden kargoya teslim edilecektir.
SİPARİŞLERİMİ NEREDEN TAKİP EDEBİLİRİM?
Eğer üye olarak alışverişinizi tamamladıysanız hesabım/siparişlerim bölümünden sipariş numaranızı girerek takip edebilirsiniz. Eğer üye olmadan alışverişinizi tamamladıysanız ana sayfadaki sipariş sorgula bölümünden siparişinizi takip edebilirsiniz.
SİPARİŞİMİ NASIL İPTAL EDEBİLİİRİM?
Siparişinizi web sitesi üzerinden onayladığınız anda siparişinizi hazırlamaya başladığımız için 0 216 606 31 19 veya 0 549 606 31 19 numaralı telefondan bizleri arayarak iptal talebinizi iletmeniz gerekmektedir. Siparişiniz kontrol edildikten sonra eğer kargoya teslim edilmediyse iptal işleminiz hemen gerçekleştirilecektir. Eğer siparişiniz kargoya teslim edildiyse iade süreci başlatılacaktır.
SİPARİŞİMİ/ÜRÜNÜMÜ İPTAL ETTİM, ÜRÜN BEDELİNİ NE ZAMAN VE NASIL GERİ ALACAĞIM?
İptal işlemini tamamladığınızda iptal edilen ürünler ile ilgili bilgi aynı anda e-posta adresinize gönderilecektir.Ödeme şeklinize göre ödemeniz online olarak hemen kredi kartınıza yada hesabınıza yapılacaktır.* Ödemenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilir.
NEDEN SİPARİŞİMİ TAMAMLAMAK İÇİN TC KİMLİK NUMARAMI GİRMELİYİM?
433 Sıra No’lu Vergi Usul Kanunu Tebliği uyarınca, faturada TC Kimlik No yer alması zorunludur.
SATIN ALDIĞIM ÜRÜNLERİN ÖDEMESİNİ NASIL YAPABİLİRİM?
Sitemizden yaptığınız alışverişleri aşağıdaki şekillerde ödeyebilirsiniz.
Kredi kartı ile tek ödeme: Tüm Visa ve Mastercard’lar ile ödeme yapılabilmektedir.
Kredi kartı ile taksitli ödeme: Anlaşmalı olduğumuz bankaların kredi kartları taksitle ödeme yapılabilir.
Havale/EFT ile ödeme: Sitemizde yer alan banka hesap numarasına, havale veya EFT yoluyla ödeme gerçekleştirebilirsiniz. Havale/EFT yolu ile ödemede, sipariş verildikten sonraki 48 saat içinde ödeme yapılmalı ve hesabım sayfası altında yer alan, “havale/EFT onayı bekleyen siparişlerim” kısmında ki form doldurularak bize iletilmelidir. Havale/EFT bildirimi bize ulaştıktan sonra siparişiniz onaylanacak ve işleme alınacaktır
HANGİ BANKALARA TAKSİT YAPILIYOR?
Ödeme sayfasına geldiğinizde taksit bilgileri linkini tıklayarak güncel bilgileriniz görebilirsiniz.
TAKSİTLERİ NEREDEN GÖREBİLİRİM?
Ödeme sayfasına geldiğinizde taksit bilgileri linkini tıklayarak güncel taksit bilgileriniz görebilirsiniz.
HEDİYE ÇEKİNİ VE KUPON KODUNU SİPARİŞLERİMDE NASIL KULLANABİLİRİM ?
Kazandığınız hediye çekleri mail adresinize tanımlanacaktır. Ödeme aşamasına geldiğinizde hediye çekini kullan butonuna tıklayarak ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz. Size iletilen kupon kodlarını ödeme aşamasına geldiğinizde kupon kodunu kullan butonuna tıklayıp doğru bilgileri girdikten sonra ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz. Hediye çeki ile satın aldığınız ürünlerinizi iade etmeniz durumunda çekiniz aktifliğini kaybedecektir.
KREDİ KARTIYLA ALIŞVERİŞ YAPARKEN GÜVENDE MİYİM?
www.tedarikdepom.com siz değerli müşterilerimize pratik ve keyifli bir alışveriş deneyimi yaşatırken, aynı zamanda kredi kartlarınızı güvenle kullanmanızı temin eder. Türkiye de en yaygın olarak kullanılan Güvenli ödeme sistemi olan PAYTR kullanılmaktadır. Bu amaçla sitemiz bünyesinde çeşitli güvenlik önlemleri alınmıştır. www.tedarikdepom.com ‘de kredi kartı bilgileriniz, yalnızca sipariş verme işlemi sırasında kullanılır ve kesinlikle sitenin veri tabanına kaydedilmez, saklanmaz ve kredi kartınızın ait olduğu banka dışında, site yöneticileri dahil hiç kimse tarafından görüntülenemez. Tüm kredi kartı ve kişisel bilgileriniz internet güvenlik standardı olan 128 bit SSL (Secure Sockets Layer) sistemi ile şifrelenmiştir. Bu şekilde, sitemize yapacağınız ziyaret ve alışverişiniz sırasında herhangi bir şekilde kredi kartı, üye bilgileri ve benzeri önemli bilgilerinizin sunucuya ulaşıncaya kadar geçeceği network sistemlerinde istenilmeyen kişi veya kurumlar tarafından okunması ya da ele geçirilmesi önlenmiştir. Sitemizden kredi kartı ile yaptığınız işlemlerde, kart bilgileri işlem sayfası tarafından doğrudan banka POS sistemine aktarılmakta ve bu aktarım online olarak yapılmaktadır.
SİPARİŞİMİN TESLİM SEÇENEKLERİ NELERDİR?
Siparişinizi isterseniz tercihiniz olan Tedarikdepom mağazasından, isterseniz sizin belirlediğiniz adrese kargo ile göndererek teslim alabilirsiniz. Adres sayfasında teslimat adresi olarak ‘’Mağazadan teslim al’’ seçeneğini tıkladığınızda görüntülenen mağazalardan istediğinizi seçebilirsiniz. Ya da kargo seçeneğini tıklayarak belirttiğiniz adrese gönderebiliriz.
SİPARİŞİM NE ZAMAN KARGOYA VERİLİR?
www.tedarikdepom.com’dan verdiğiniz siparişler en hızlı şekilde hazırlanarak size ulaştırılacaktır. Siparişiniz bize ulaştıktan sonra 1 ile 4 gün arasında kargoya teslim edilecektir. Cumartesi, Pazar ve resmi tatil günlerinde ulaşan siparişleriniz, takip eden ilk iş gününde işleme alınarak belirtilen süreç içerisinde kargoya teslim edilecektir. Yılbaşı, bayram, ve özel günlere denk gelen dönemlerde yoğunluk nedeniyle, belirtilen süre bir miktar aşılabilmektedir.
İNDİRİM DÖNEMLERİNDE SİPARİŞİM NE ZAMAN KARGOYA VERİLİR?
İndirim dönemlerinde yaşanan yoğunluk nedeniyle kargoya verilme süresi 2-5 iş günü arasında değişmektedir.
KARGO BİLGİLERİMİ NASIL TAKİP EDECEĞİM?
Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde e-mail ile bilgilendirileceksiniz. Maildeki ilgili linki tıklayarak siparişinizi takip edebilirsiniz. Ayrıca hesabım/siparişlerim bölümünden ‘’ kargom nerede’’ linkini tıklayarak siparişinizi takip edebilirsiniz.
HANGİ KARGO ŞİRKETİ İLE ÇALIŞMAKTASINIZ?
Siparişleriniz UPS Kargo ile gönderilmektedir.
KARGO İŞLEMLERİ İÇİN ÜCRET ÖDEYECEK MİYİM?
Siparişleriniz için satın alma sayfasında sabit kargo ücreti KDV dahil 12 TL.dir.
İADE KARGOSU İÇİN ÜCRET ÖDEYECEK MİYİM?
İade için kargo ücreti müşteri tarafından karşılanır.
SİPARİŞİMİN ELİME ULAŞMAMASI DURUMUNDA NE YAPABİLİRİM?
Kargo firması belirtmiş olduğunuz adrese siparişinizi teslim etmektedir. Adresinizde bulunmamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinize dair bir not bırakır. İki gün içerisinde paketinizi şubeden almamanız durumunda siparişiniz depomuza geri döner. Bu durumda sipariş tutarını ve kargo ücretini ürünü satın alırken kullandığınız ödeme yöntemi ile aynı ödeme yöntemi üzerinden geri ödenmektedir
TESLİMAT ADRESİMDE BANA ULAŞILAMAZSA BAŞKASINA TESLİMAT YAPILABİLİR Mİ?
Belirtmiş olduğunuz teslimat adresinizde kargonuzu teslim alacak başka bir kişi var ise, bu bilgiyi siparişinizi oluştururken “Siparişi teslim alacak olan kişi” kısmında belirtmeniz gerekmektedir. Aksi durumda siparişiniz başka bir kişiye teslim edilmeyecektir.
SİPARİŞ TESLİMAT ADRESİMİ DEĞİŞTİRMEK İSTİYORUM, NASIL YAPABİLİRİM?
Sipariş oluşturduktan sonra ilgili sipariş için adres değişikliği yapılamamaktadır.Eğer siparişiniz kargoya teslim edildiyse adres değişikliği süreci uzayacaktır. Bu durumda önce kargonun bize geri gelmesi gerekmektedir. Kargo bize ulaştığında adres değişikliği yapılıp yeniden kargoya teslim edilecektir.
YURT DIŞINA GÖNDERİM YAPIYOR MUSUNUZ?
Yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimat yapıyoruz. Yurt dışına gönderimiz şimdilik bulunmamaktadır.
SİPARİŞİMDEKİ ÜRÜNLER EKSİK GELDİ. NE YAPMALIYIM?
Siparişiniz size ulaştığında, kargo görevlisinin yanında, paketinizi açmanızı ve içinden çıkan ürünlerin hasarsız olduğundan emin olmanızı önemle rica ederiz. Üründe herhangi bir hasar, yanlışlık ya da eksiklik olması durumunda, kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyip, ürünü teslim almayınız ve en kısa sürede [email protected]’a e-mail göndererek veya 0 216 606 31 19 veya 0 549 606 31 19 numarayı arayarak bize bilgi veriniz.
FATURAM SİPARİŞİMLE BİRLİKTE TESLİM EDİLMEDİ. NE YAPMALIYIM?
Her sipariş, faturasıyla birlikte kargoya verilir. Resmi faturanız, siparişinizin yer aldığı koli de zarf içinde size ulaştırılır. Herhangi bir nedenden dolayı, faturanız siparişinizle birlikte gelmediyse Talep etmeniz durumunda en kısa zamanda faturanızın aslı ya da “aslı gibidir” kaşeli bir kopyasını adresinize gönderebiliriz.
2 ÜRÜN VE ÜZERİ SİPARİŞLERİN TESLİMATI NASIL YAPILIR?
2 ürün ve üzeri alışverişleriniz tek kargo ile gönderilir.